Xerrada Vinseum

El dia 4 de desembre els alumnes de 3r d’ESO van anar al Vinseum on van assistir a una xerrada sobre diferents aspectes de la seva vida en un futur a càrrec del Director de l’escola, el Sr Lluró.
La conferència va començar amb una breu explicació sobre la seva evolució i la diferència entre aquesta i la d’un animal que s’havia extingit per arribar a la conclusió que per sobreviure, els humans ens hem d’adaptar al nostre entorn i als seus canvis. Seguidament, els alumnes van rebre dues fitxes amb un qüestionari on podien respondre “molt, poc o gens” i on quedaven reflectides circumstàncies en les quals tots ens hi podíem veure involucrats. La primera era d’aspectes positius i la segona de negatius.
Al llarg de la sessió, els alumnes van posar en comú les respostes i ens van adonar que molts coincidien en les seves opinions. Després d’això, el senyor Lluró els va explicar que si havien posat “molt” a la positiva eren unes persones optimistes. En canvi, si havien posat “molt” a la negativa, eren persones més aviat pessimistes.
Per acabar la conferència, els va parlar sobre el potencial que tenien com a persones i com podien ressaltar els seus talents en funció de les seves decisions.
Finalment, els va aconsellar que fossin qui podien arribar a ser.
La conferència va ser molt interessant i els va fer reflexionar sobre les seves decisions en un futur no molt llunyà.