Les d’anàlisi són aquelles que permeten al responsable de les mateixes, el seguiment i la mida del comportament dels usuaris dels llocs web als que estan vinculades, recullen dades sobre el comportament dels usuaris i permeten elaborar un perfil d’usuari. Finalment, les publicitàries recullen dades sobre la gestió dels espais publicitaris

NomDominiFinalitatVenciment
1P_JAR.google.comS’utilitza per mostrar publicitat més atractiva a l’usuari.1 setmana
APISID.google.com
CONSENT.google.comImplanta determinades utilitats de Google i poden emmagatzemar certes preferències.20 anys
CONSENT.gstatic.com
HSID.google.com2 anys
SID.google.com2 anys
SIDCC.google.com2 anys
SSID.google.com2 anys
_ga.gstatic.com  S’utilitza per distingir als usuaris.2 anys.
_ga.kuula.co
_ga.escolamontagut.cat
_gid.escolamontagut.catS’utilitza per distingir als usuaris.24 hores
_gid.kuula.co
_gat.kuula.coS’utilitza per diferenciar entre els diferents objectes de seguiment creats en la sessió.10 minuts
__cfduid.kuula.coS’utilitza per anular les restriccions de seguretat basades en la direcció IP del usuari.Sessió

Aquesta pàgina web utilitza Google Analytics, un servei analític de web prestat per Google, Inc., l’oficina principal del qual està en 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View (Califòrnia), CA 94043, Estats Units (“Google”).

Google usarà aquesta informació per compte nostre amb el propòsit de seguir la pista del seu ús del website, recopilant informes de l’activitat del website i prestant altres serveis relacionats amb l’activitat del website i l’ús d’Internet.

Google podrà transmetre aquesta informació a tercers quan així l’hi requereixi la legislació, o quan dites terceres processin la informació per compte de Google.

Google no associarà la seva adreça IP amb cap altra dada del que disposi Google.

Informació addicional