Projecte “El Pas del Temps” a 2n

Els/Les alumnes de 2n de Primària ha treballat el projecte del pas del temps aquest trimestre.

El fil conductor el dirigia el TIC TOC, un rellotge amb molta personalitat que els ha acompanyat al llarg del projecte.

Durant aquest tercer trimestre han fet:

• Gimcana per descobrir diferents objectes que mesuren el temps
  • La seva línia del temps
  • Creació d’un museu amb objectes dels seus avantpassats
  • Treballat el passat, present i futur explicant contes
  • Parlat de les etapes de la vida
  • Evolució del pensament de les persones
  • Evolució dels objectes
  • Evolució de la música
  • Trobada amb les usuàries del centre de dia de Vilafranca (compartir experiències)
  • Un mapa mental per unificar tots els conceptes
  • Mostrar el museu als alumnes de 3r

Un projecte que els ha ensenyat a valorar el temps que tenim, cuidar a les persones i confiar en les seves possibilitats. Tot evoluciona, tot canvia, però també hem de saber cuidar i mantenir tot el que hem viscut i après al llarg dels anys.

A continuació, us deixem amb un vídeo de l’experiència amb els/les usuaris/es de Suara:

Per últim, el següent és un vídeo on podreu veure un petit tastet de totes les activitats mencionades: