Premis 2a edició del Concurs d’assaig Michel de Montaigne

A continuació, anunciem els treballs guanyadors de la 2a edició del Concurs d’assaig Michel de Montaigne.

Seguint el format que ja es va adoptar el curs passat, els alumnes candidats de 1r i 2n de Batxillerat havien de triar lliurement un tema i al llarg de dos trimestres havien de desenvolupar una reflexió personal amb l’ajut del seu tutor d’assaig. Els temes tractats han estat variats: des de qüestions d’actualitat, com la moralitat de l’economia o els punts cecs de la democràcia, fins a temes d’interrogació més clàssics, com el determinisme o la possibilitat de controlar el propi destí. Tot i la gran varietat, tots destaquen per l’alt nivell d’exigència i el coratge de pensar per un mateix.

El proper dia 20 d’abril, durant la setmana cultural, tindrà lloc la jornada de presentació i discussió dels treballs guanyadors.

Moltes gràcies a tots els alumnes que han participat en l’actual edició i enhorabona als guanyadors.