2n de Primària al Prat de Llobregat

El passat divendres 25 de març, els alumnes de 2n de Primària van fer una sortida al Prat de Llobregat.

Primerament, van esmorzar al Parc Nou, sobre de la parada del metro que anaven a visitar: Parc Nou – Línia 9.
Van fer la visita per torns, primer una classe i després l’altra. Mentrestant, els alumnes que esperaven podien jugar lliurement al parc amb els seus companys/es.

Al metro els esperava un guia. Els hi va explicar el seu funcionament, com es compren els tiquets i, fins i tot, van poder pujar a un metro automàtic, sense conductor. Va ser una experiència molt emocionant per a ells i elles.

Després, van anar a dinar al mirador dels avions del Prat. Els/Les alumnes van registrar els avions que enlairaven i aterraven. D’aquesta manera, podran fer un recull estadístic a classe a l’assignatura en la que s’emmarca la sortida. Hi havia uns voltants molt verds, amb uns canals i aiguamolls del Llobregat, amb ànecs i tortugues.

Finalment, l’autocar els va apropar a la platja del Prat. Els alumnes van jugar i córrer per la sorra mentre contemplaven com nois i noies feien windsurf aprofitant el vent.

Va ser una visita molt interessant i productiva. Està emmarcada en l’assignatura de projecte, ja que aquest segon trimestre treballem els mitjans de transport.