Èric Beumala, Jan Guixeras i Ferran López, de 4t d’ESO, guanyadors al Concurs Creajove 2022

Ahir es van lliurar els premis Creajove 2022. Aquest és un acte que premia la millor idea de negoci i el millor projecte empresarial. En aquesta edició s’han presentat 60 candidatures i els nostres alumnes Èric Beumala, Jan Guixeres i Ferran López han estat els guanyadors del premi a la millor idea relacionada amb l’enoturisme.

La seva idea de negoci pren el nom de Routeat. Routeat es defineix com, tal com els alumnes expliquen, “una empresa gastronòmica que combina el millor de l’alta cuina, amb els paisatges més emblemàtics de Catalunya. Tot això a bord d’un autocar transformat en restaurant. Perquè puguis gaudir de la millor experiència culinària en cada lloc on passes“.

El seu treball es recull en el pla d’empresa que han desenvolupat dins l’assignatura d’economia. En fer-ho, els alumnes han hagut de treballar, analitzar i crear aspectes propis d’aquest, tals com l’anàlisi DAFO, el desenvolupament del Marketing Mix i la creació dels Currículums Vitae dels treballadors, entre d’altres.

Els alumnes han destinat al seu desenvolupament aproximadament dos mesos. Un cop acabats, s’han pogut presentar al concurs, obtenint, així, aquest merescut premi.

De la mateixa promoció, també felicitem els alumnes Joel Aznar i Roger Lacruz, idea dels quals ha quedat finalista al mateix concurs. Teach to Dig, nom que rep la seva idea de negoci, és una escola destinada a l’ensenyament en el camp de les criptomonedes.

Els tres alumnes guanyadors van assistir ahir dijous 31 de març a l’acte de lliurament de premis a l’Edifici de l’Enològica, on van rebre un diploma i un merescut premi. Per la seva banda, als dos alumnes finalistes se’ls farà una entrega d’un diploma a cadascun d’ells.

Us deixem amb un vídeo de l’entrevista que els alumnes van fer per Penedès TV, explicant el seu projecte.

Els felicitem per l’esforç i la feina feta. Enhorabona!