2n de Primària – Representacions de teatre fi de projecte

L’alumnat de 2n de Primària, com a cloenda d’un dels projectes de català de Ludilletres d’aquest trimestre, ha preparat unes obres de teatre totalment inventades per ells/es. Primerament, van aprendre què era una obra de teatre, què és una escena i com poden ser els diàlegs dels personatges.
Un cop apresa la teoria, es van posar a l’acció!

Els alumnes, distribuïts en grups, van pensar una obra inventada, fruit de la seva imaginació. Tot seguit, es van repartir els personatges, van preparar els diàlegs, van decidir la música i el fons que volien projectar i finalment, van pensar ells mateixos els objectes complementaris del seu personatge.

En aquesta activitat han après a treballar en equip respectant totes les opinions i aportacions. Els més tímids s’han superat a ells mateixos i els més espontanis també han après a gestionar les emocions i escoltar als altres. Tots i totes han mostrat empatia posant-se al lloc de l’altre i s’han esforçat de valent per tal que quedin unes representacions fantàstiques.

Desitgem que us agradin!