Escola Montagut: No tenim por.

L’Escola Montagut vol donar el condol a totes les víctimes del brutal atemptat del dia 17 d’agost. La comunitat escolar de Montagut envia en concret una abraçada ben fraterna en aquests moments de dolor a la família de Pau Pérez. Volem reconèixer i agrair el treball del cos dels Mossos d’Esquadra, dels altres cossos policials i dels serveis mèdics i sanitaris, així com el dels voluntaris que han donat tots plegats un missatge de professionalitat exemplar.

L’Escola, també, es reafirma en el seu compromís d’educar els seus alumnes per defensar la llibertat de cadascú i la de tots en contra de la barbàrie, el racisme i la por. Finalment l’Escola adreça aquesta estrofa de “En Mediterranée” de Gerorges Moustaki a la ciutat de Barcelona i a tots els llocs del planeta assotats pel totalitarisme i la violència. Va ser escrita quan Grècia i Espanya vivien sota una dictadura:

“D’Athènes et Barcelone
Il reste un bel été
Qui ne craint pas l’automne”.

No tenim por i no acceptarem el món caduc i mort (la tardor que diu la cançó) que proposa el feixisme gihadista.