Xerrada de sexualitat a 6è

Els passats 23 i 24 de març, els alumnes de Tramuntana A i B van rebre la visita de la psicòloga Montserrat Ferraro, qui els va fer una xerrada sobre sexualitat i emocions.

La sessió duia per nom “Les relacions: sexe, afecte i tendresa”, i va permetre als i les alumnes abordar diversos temes que els són del seu interès. En primer lloc, van realitzar una dinàmica per treballar les qualitats dels altres i d’un mateix, amb relació als conceptes d’afecte i tendresa, i, a continuació, van poder conèixer conceptes clau, tals com la sexualitat o la comunicació dins la mateixa.

La visita de la Montserrat els ha permès descobrir, parlar i abordar aspectes que rodegen la realitat dels alumnes, normalitzar-los i aprendre’n més sobre ells. A més, va complementar l’aprenentatge que estan fent actualment en el tema de la reproducció humana, dins l’assignatura de Science Bits.