Tots els ciutadans del món poden salvar una vida

Un any més amb motiu de la Jornada Mundial de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratòria, organitzada per l’European Resuscitation Council (ERC), que se celebrarà el dia 16 d’octubre de 2021 sota el lema “Tots els ciutadans del món poden salvar una vida”, es duran a terme diverses actuacions per tal de conscienciar a la població sobre la necessitat d’actuar de manera ràpida.

És per això que des de l’escola Montagut els alumnes que cursen 1r de Batxillerat que l’any passat van obtenir el títol SVBe – Curs en Suport Vital Bàsic – Centres Educatius després d’una formació impartida a l’assignatura d’Educació Física des d’infantil a Secundària, ens faran una demostració a través d’un vídeo, on aprendrem els passos a seguir davant d’una aturada cardiorespiratòria.
Amb això volem aconseguir que el màxim de persones possible sàpiguen que cal fer, per poder actuar el més ràpid possible i salvar una vida.
Tu també ho pots fer!