Teatre en anglès a l’ESO

La vida d’un adolescent està plena de reptes amb pressions acadèmiques i socials incloses. La idea de cursar teatre en anglès a l’ESO és un estímul que ens permet oferir als alumnes un espai on poder treballar les habilitats socioemocionals i acadèmiques, alhora que enfortim l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Les activitats teatrals amplien el cervell dels adolescents mitjançant exercicis sensorials, emocionals, de raonament i motors. Com a esforç artístic, el teatre també estimula el cervell dret i promou més imaginació, innovació i flexibilitat. Aquests sistemes de pensament no només són essencials per a l’aprenentatge acadèmic, sinó que també desenvolupen un intel·lecte més complet.

A més, aquestes classes de teatre també ens permeten treballar la precisió de les expressions tant verbals com no verbals. Mitjançant el procés d’exercicis, assajos i representacions, els alumnes milloraren la seva projecció de veu, la claredat de la parla, la fluïdesa amb el llenguatge i el to. Això és especialment beneficiós per als estudiants que necessiten esforçar-se per parlar amb confiança en la conversa. Finalment, el treball en equip per presentar la producció més organitzada, els ajuda a desenvolupar les seves habilitats interpersonals i adaptar-se a situacions socials diverses.

A continuació, us oferim un petit tastet de les produccions que els nostres alumnes de 2n i 3r ESO han dut a terme.