Taller de fotografia 3r ESO

Durant el tercer trimestre la Maria Subirana, artista resident de l’escola aquest curs, ha impartit un taller de fotografia als alumnes de 3r ESO. Durant tres sessions de dues hores els alumnes ha pogut aprendre com treure el màxim partit artístic de la càmera dels seus telèfons mòbils i com utilitzar diferents aplicacions per realitzar un producte artístic. Cada sessió s’iniciava amb una breu explicació teòrica (expressió d’idees abstractes a través de la fotografia, tipus de plànols, efectes, filtres, etc.) a la que seguia una part més pràctica, d’experimentació individual o en grup sobre les idees tractades a classe.

En l’última sessió els alumnes van realitzar un projecte individual. Cada grup va triar un tema comú i va haver de pensar i portar a la pràctica una fotografia original al voltant del tema triat:
● 3 ESO A: Sentiments, amistat
● 3 ESO B: Adolescència
● 3 ESO C: Art

A continuació podeu veure una petita mostra dels treballs fets pels alumnes:
– On vas tan content (Blanca Morales-Arce)
– Diferents, però iguals. Humans (Mariona Escofet)
– Talk to my girl 3 (Ariadna Samper)
– L’art de l’univers (Clàudia Gallardo)
– Creant entre flames (Shara Mirza)