Setmana Cultural a l’ESO i Batxillerat

Els dies previs a la diada de Sant Jordi, l’alumnat d’ESO i Batxillerat de l’Escola Montagut va celebrar la Setmana Cultural. Durant aquestes quatre jornades es va combinar l’activitat lectiva habitual amb tallers artístics com el de ceràmica amb l’Artista Resident d’enguany, Rebeca Puértolas, amb les noies i nois de 3r d’ESO; o la xerrada del Fakir Testa pels de 2n d’ESO.

L’alumnat de 3r també va realitzar un taller de castells amb els Castellers de Vilafranca, a Cal Figarot, i van anar al teatre del Cercle Catòlic de Vilanova i la Geltrú per veure-hi l’obra Crush, de la Companyia Mea Culpa.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO, per altra banda, va organitzar contacontes i gimcanes al pati per alumnes d’Infantil i Primària, mentre que els de 4t i Batxillerat van assistir a la Jornada de Discussió dels guanyadors del Premi d’Assaig Michel de Montaigne, al Vinseum, i van organitzar una Fira de Professions amb mares i pares de l’escola.

Finalment, el divendres 22 també es va dur a terme la cerimònia d’entrega de premis del Certamen Literari d’aquest Sant Jordi 2022. Us compartim, a continuació, els guanyadors/es d’enguany:

• CATEGORIA 1r/2n d’ESO: Èric Torres, Carolina Torres, Laia Pujol i Nil Garcia.
  • CATEGORIA 3r/4t d’ESO: Laia Garcia, Aina Pons, Ariadna Laborda i Paula Crivillés.
  • CATEGORIA BATXILLERAT: Marta Sans, Gerard Ferret i Alba Cartró.

Enhorabona!