Resultats Proves Cangur

El passat 18 de març, l’alumnat de Cicle Superior, ESO i Batxillerat van realitzar les Proves Cangur. Aquestes són una competició matemàtica que té per objectiu apropar els i les alumnes a les matemàtiques i despertar-ne el seu interès.

Un cop rebuts els resultats, destaquem aquell alumnat que ha obtingut una puntuació que els situa en el 5,5% de les millors puntuacions de la seva categoria a Catalunya:

• 5è Prim: Alex Martínez
  • 6è Prim: Mariona Badia, Ariadna Barriendos, Íngrid Bové, Júlia Bruna, Biel Santamaria i Pol Vilamajó
  • 1r ESO: Jana Fort, Gerard Profitós, Èric Torres i Martí Torres
  • 2n ESO: Joan Llop, Pau Muñiz, Lluc Peris, Max Portillo i Akane Sabarich
  • 3r ESO: Roger Aranés
  • 1r BAT: Alex Mata
  • 2n BAT: Joan Pol Gusi

Per altra banda, destaquem el resultat dels nostres alumnes Sergi Gutiérrez, de 1r d’ESO, i d’Alba Cartró, de 1r de Batxillerat, que han quedat entre els 50 primers de la seva categoria.

Enhorabona a tots i totes!

Sergi Gutiérrez (1r ESO) i Alba Cartró (1r BAT), alumnes entre les 50 millors puntuacions de la seva categoria a Catalunya.