Montagut a l’Antàrtida

Aquest any la setmana de la ciència va girar al voltant del canvi climàtic. Enguany, com a novetat, l’alumnat de Primària va poder gaudir d’una sèrie de conferències dutes a terme per familiars de l’escola dins del marc Tots fem escola. El dimecres 13 de novembre l’alumnat de cicle mitjà va assistir a la conferència del Sr. Joan Riba, director de la base espanyola Juan Carlos I a l’Antàrtida. Al llarg de la conferència l’alumnat de cicle mitjà va poder aprendre curiositats sobre l’Antàrtida i experiències viscudes pels científics que treballen en aquesta base.

Aprofitant que l’alumnat de 4tA estava treballant el projecte dels desastres naturals van realitzar una pancarta amb el lema “NI 1 GRAU MÉS, NI 1 ESPÈCIE MENYS” que van entregar al Sr. Joan Riba un cop finalitzada la conferència.

L’alumnat de 4t A va investigar que sempre hi ha hagut desastres naturals, però que actualment estan incrementant a causa dels efectes del canvi climàtic.

La pancarta va ser confeccionada sobre un llençol perquè fos més fàcil de transportar fins a l’Antàrtida. El Sr. Joan Riba es va comprometre a fer-la arribar als seus companys i fer-se una foto amb ella.

Aquesta setmana, el Sr. Joan Riba, a través de la seva neboda, ens ha fet arribar diferents imatges actuals de la fauna de l’Antàrtida i entre elles destaca la fotografia amb la pancarta realitzada per l’alumnat.