Jornada de discussió de la 1a edició del Concurs d’Assaig Michel de Montaigne

Els alumnes de Batxillerat i 4t ESO han tingut l’oportunitat d’assistir a la jornada de discussió dels assajos guanyadors de la 1a edició del Concurs d’Assaig Michel de Montaigne, que ha tingut lloc aquest matí al Vinseum.

El alumnes guanyadors han exposat breument les idees principals dels seus treballs davant la resta de companys (alumnat de Batxillerat i 4t ESO, en 2 sessions diferents). Posteriorment s’ha iniciat la discussió, amb tres torns de preguntes: primer els professors del jurat, després la resta de guanyadors i finament un torn de paraula obert al públic assistent (professors i alumnes).

Enhorabona als alumnes guanyadors: Joel Hill, Laia Fernández, Gerard Ferret, Mario Carreras, Dafne Mill, Martí Esteve, Judit Carreras, Anna Santamaria i Arnau Rovira. Així mateix, fem extensiu l’agraïment a tots els participants, que en la sessió d’avui han donat una bona mostra de la seva curiositat intel·lectual i les ganes i esforç de pensar per si mateixos.

A partir del dia d’avui els alumnes ja poden anar recollint idees i seleccionat temes per la propera edició del concurs.