Iniciem la col·laboració amb el Casal de Gent Gran de Vilafranca

Enguany l’Escola Montagut inicia una estreta col·laboració amb el Casal de Gent Gran de Vilafranca.
El passat dimarts dia 8 de Gener en el marc del Dia de la Joguina a l’etapa d’Educació Infantil vàrem dur a terme la primera activitat rebent la visita de tres avis que ens van explicar i mostrar com eren les joguines quan ells eren petits i a quins jocs jugaven.
Els nens i nenes d’infantil han aprofitat per ensenyar-los algunes de les seves joguines i també per fer-los un munt de preguntes que el José, l’Antònia i l’Alfonsa han respost amb il·lusió. Tant els professionals del Casal com l’equip de l’escola estem molt contents de poder crear aquests espais de trobada que permeten establir vincles generacionals enriquidors.