Foix Regull admesa al programa “Bojos per la ciència”

Enguany, l’alumna Foix Regull de 1r de Batxillerat ha estat admesa al programa “Bojos per la ciència” de la Fundació Catalunya La Pedrera.
L’Escola gaudeix, per segon any consecutiu, de tenir una alumna amb aquestes oportunitats.
El programa “Bojos per la ciència” és un conjunt de programes (de nutrició, de medicina, de bioenginyeria, de matemàtiques, etc) que pretenen estimular el talent científic i fomentar les vocacions científiques entre els estudiants de batxillerat. La Foix concretament participarà del programa de “Química”. Aquest és un curs desenvolupat per l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ) amb l’objectiu bàsic de potenciar l’entusiasme i l’interès per la química i la recerca.
S’hi fan sessions teòrico-pràctiques impartides per investigadors en centres de recerca de referència de Catalunya. Es tractaran 12 temes de química diferents, incloent les principals reaccions químiques, presentats pels estudiants de doctorat i postdoctorats de l’ICIQ. A més a més, en cada sessió hi va un investigador a fer una xerrada. Experimenten amb les últimes tècniques del camp de la química i desenvolupen el seu propi projecte.
Per ser admès en un d’aquests programes hi ha unes fases de selecció on es té en compte tenir un bon expedient acadèmic i un alt nivell d’anglès , mostrar tenir bones habilitats interpersonals i de comunicació.
La Foix ha mostrat tenir-ho i a part ha mostrat il·lusió en participar i compromís per aprofitar les oportunitats que presenta el programa.
Enhorabona Foix i a gaudir de l’oportunitat!