Gastronomy project

El primer trimestre 2020 – 2021 els alumnes de sisè han treballat les cuines del món a l’àrea de llengua anglesa. En grups reduïts han escollit un estil culinari i n’han fet recerca. Han treballat la història, els orígens, els ingredients que hi predominen i les receptes més típiques. També han buscat un restaurant de referència especialitzat en aquest tipus de cuina i han consultat què oferien a la seva carta i quin n’era el preu.
Dins del projecte han buscat tres plats típics i n’han escollit un per preparar. Podia ser primer, segon o postres. Havien de desglossar-ne la recepta centrant-se en els estris, ingredients i l’elaboració. De manera lúdica han anat veient el vocabulari relacionat amb la cuina i el menjar. Arran de tot això, han imaginat el seu propi restaurant, posant-li el nom, creant un logotip I presentant-ho als companys. Aquesta recepta es podia fer de manera “teòrica” amb ingredients falsos o reals – gravant un vídeo o explicant-ho amb una presentació.
S’ho han passat molt bé i han sortit treballs molt interessants.