Conferència Max Casas de 1r d’ESO a 2n de Primària

L’alumne Max Casas de 1r d’ESO va venir dijous 24 de febrer a fer una conferència sobre els cotxes elèctrics a l’alumnat de 2n de Primària, aprofitant que estan treballant a l’assignatura de Projecte “Els mitjans de transport”.

Primerament, es va presentar i tot seguit va fer una exposició molt elaborada sobre els cotxes elèctrics i la seva evolució. Es va explicar de forma molt entenedora, fent preguntes i interaccionant amb els diferents nens i nenes de 2n.

Durant el torn de preguntes, van sorgir idees molt interessants i va poder resoldre els dubtes que sorgien.

Un dels aspectes a destacar va ser l’explicació de com va preparar la conferència i els consells que va donar perquè els alumnes més petits aprenguin els següents passos: Cercar i triar la informació, elaborar un índex, preparar un esquema previ abans de començar a fer la presentació en PowerPoint, entre d’altres.

Considerem que va ser una experiència molt enriquidora per les dues parts. El fet que un alumne més gran pugui ensenyar les seves habilitats a altres més petits, genera aprenentatges més significatius i augmenta la motivació tant per un com pels altres.

Les/els alumnes oients van quedar molt contents de la trobada i el Max va sortir molt satisfet d’aquest moment tan especial que es va crear a l’assignatura de Projecte.