Conferència de Jorge Carrión

Avui l’escola ha inaugurat el cicle de conferències Montagut Aula Oberta 2020-21. Per aquesta ocasió tan especial l’escola ha comptat amb la presència de l’escriptor i assagista Jorge Carrión, que ha ofert una conferència als alumnes de 4t ESO i 1r i 2n de Batxillerat amb el títol MEMES, YOUTUBERS Y SERIES DE TELEVISIÓN. PENSAR EN SERIO LA PANTALLA.

L’autor ha parlat del difícil equilibri entre “allò clàssic” i “allò viral”, mostrant amb exemples extrets de diferents medis audiovisuals, la recent mutació en les formes de relacionar-los amb el món de missatges que ens envolta. El repte plantejat als alumnes ha estat, ni més ni menys, que el d’intentar pensar allò que ja estem vivint.

El format d’aquesta edició ha estat diferent del de cursos passats degut al COVID. La conferència ha tingut lloc a l’auditori del Vinseum, on tres grups d’alumnes han pogut seguir la conferència de forma presencial. La resta de grups ho han fet des de les aules de l’escola, a través de videoconferència.

Agraïm al Vinseum la seva col·laboració en la realització del cicle de conferències d’aquest curs.