Bústia de missatges

La bústia de missatges és una activitat que es realitza a 1r de primària i pretén fomentar l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura, potenciar les relacions entre companys/es i professors/es i aprofitar les estones lliures tot gaudint de l’activitat. Els alumnes en les seves estones lliures poden escriure missatges a companys/es i als professors/es, sempre amb un to positiu: per donar les gràcies, per dir el que els agrada d’aquella persona, per fer alguna pregunta, etc.
A la porta de l’aula hi tenen les diferents butxaques i allà hi poden deixar el seu missatge perquè l’altre persona el pugui llegir. L’alumne que el rep haurà de donar les gràcies. És una activitat molt engrescadora, els agrada molt fer els missatges i també rebre’ls.