Sílvia Grau: artista resident curs 2018-2019

Seguint el projecte que es va iniciar el curs passat amb el Sr. Vives Fierro, la Sra. Sílvia Grau, estampera de la Festa Major de Vilafranca d’enguany, serà l’artista resident de l’Escola Montagut aquest curs 2018.2019. L’artista vilafranquina ens acompanyarà al llarg del curs realitzant diversos tallers a l’alumnat d’Educació infantil, primària i secundària, tot apropant la seva obra i compartint els seus coneixements als nostres alumnes.

Biografia:
Dissenyadora vilafranquina especialitzada en disseny gràfic i imatge corporativa. Els seus estudis més recents han estat un Màster en Direcció d’Art per la Universitat Internacional de la Rioja i un Grau en Disseny per la Universitat de Barcelona. Amant de la pintura, el dibuix, la fotografia i l’experimentació artística en general.
Actualment treballa com a dissenyadora gràfica a Gràfiques Kerpe de Vilafranca i com a freelance fent projectes diversos: invitacions de casament, quadres, logotips per a diverses entitats, entre d’altres.
Paral·lelament, ha realitzat l’estampa de Sant Fèlix de la Festa Major 2018 de Vilafranca del Penedès.
També, ha participat en les tres últimes edicions del Firart de Vilafranca, on ha exposat nombrosos quadres de la ciutat i de la seva Festa Major; i ha exposat quadres, també de temàtica vilafranquina, a l’exposició organitzada pel Pilar de Vuit l’any 2016.

Podeu consultar la seva obra aquí.