Setmana de la ciència 2020-21

La setmana vinent celebrem a l’escola la setmana de la ciència (del 9 al 13 de novembre). Aquest any el fil conductor de les activitats serà el següent: Virus, bacteris i altres bitxos.

Donades les circumstàncies s’han hagut d’adaptar el format d’algunes activitats, ja que els alumnes de l’ESO no podran anar a visitar als alumnes d’Infantil i Primària a les seves aules de forma presencial. Tanmateix, els hi podran fer una visita virtual.

Els alumnes grans han preparat un vídeo de presentació de l’activitat perquè els alumnes petits el vegin a la seva classe. Amb l’ajut dels tutors, els petits realitzen l’activitat a la seva aula i garavan el desenvolupament de l’activitat. En acabar els petits veuran un vídeo de comiat fet pels alumnes grans. El muntatge final dels vídeos de cada curs el farà l’alumnat ESO, en el marc del projecte d’edició digital que estan duent a terme aquest 1r trimestre.

Esperem que tothom pugui gaudir d’una setmana de la ciència atípica però molt especial.