Setmana de la Ciència 2019

La setmana del 11 al 15 de novembre celebrem a l’escola una nova edició de la Setmana de la ciència. Aquest any el fil conductor de les activitats i xerrades serà el problema del canvi climàtic. A continuació podeu consultar el calendari amb el recull de les activitats més importants que es duran a terme durant aquests dies. Com en altres edicions, els alumnes d’ESO i Batxillerat han preparat algunes activitats i experiments que aniran a fer amb els alumnes de Primària i Infantil. Farem un concurs de relats de ciència-ficció. A Secretaria trobareu el Racó de la ciència, amb els resultats produïts en els diferents experiments. Al final de cada dia penjarem a través de les xarxes socials de l’escola un resum en imatges de la jornada. I per acabar una visita a l’exposició Mil millions d’ulls per a mil milions d’estrelles, explicada pels alumnes de 1r de Batxillerat. Us esperem!