Sant Jordi 2022 a Primària

La diada de Sant Jordi és un dia molt especial i aquest curs ho ha estat encara més perquè hem pogut celebrar-la amb normalitat.

Com cada curs, l’alumnat de Primària ha participat en un certamen literari. Aquest curs, l’entrega dels premis de 3r i Cicle Superior ha estat a càrrec del Sr. Àlex Santamaria; la de 4t a càrrec de la sots directora de l’escola, Íngrid Pujol, i la de Cicle Inicial a càrrec de Sant Jordi i la princesa. Els diplomes eren únics i originals, dissenyats i elaborats per l’alumnat de 3r d’ESO.

Per fi hem pogut reobrir les portes de l’escola a les famílies dels actors i les actrius de 4t perquè poguessin gaudir i veure en directe la representació de la llegenda de Sant Jordi.

I com ja és tradició a l’escola, durant la diada de Sant Jordi també hem elaborat punts de llibre i hem aprofitat aquest dia per recomanar llibres als companys i companyes i deixar-los-els en préstec perquè puguin gaudir de la lectura.

Com a novetat, l’alumnat de l’aula d’estimulació ha dissenyat i creat un drac i uns photocalls dels que tots i totes hem pogut gaudir.

A continuació, us deixem una petita mostra de la diada de Sant Jordi viscuda a Primària.