Projectes a Cicle Inicial

Els alumnes de Cicle Inicial han iniciat els projectes d’aquest trimestre amb moltes ganes i energia. A continuació, us en compartim les principals idees del que estan treballant.

A 1r de Primària han començat amb el projecte de l’hort, amb l’objectiu d’aprendre a plantar, fer créixer i cuidar les seves pròpies hortalisses. Fins avui, han dut a terme diverses activitats per a conèixer el funcionament d’un hort, fent un treball de camp per a conèixer com es planta i quines eines es necessiten. Fins i tot, els alumnes ja han pogut realitzar una sortida a Cases Blanques, on han pogut veure, de primera mà, un hort en ple funcionament i provar-ne algun dels seus fruits.

Per altra banda, 2n de Primària treballa, aquest primer trimestre, el projecte dels aliments, amb el fil conductor dels ratolins de la classe. Ells els estan preparant activitats molt divertides i educatives, algunes de les quals són:

– Observar els aliments posant plena atenció a tots els sentits.

– Agafar consciència sobre hàbits alimentaris saludables i crear-ne frases de sensibilització.

– Comprendre, tot parlant i analitzant, el funcionament de les dates de caducitat.

Us deixem amb un petit recull d’imatges d’aquestes primeres setmanes de projecte.

1r PRIMÀRIA

2n PRIMÀRIA