PER A QUÈ HO FEM
Aprendre a programar és aprendre a pensar. Introduïm als nens i nenes en el pensament computacional: com dividir un problema en problemes més petits o com planificar la solució d’un repte a través d’un conjunt de fases o passos coordinats entre sí. D’aquesta forma desenvolupen també un pensament crític i obtenen eines per ser capaços de construir la seva pròpia visió i la seva opinió sobre diferents temes.
COM HO FEM
Treballem amb grups reduïts per afavorir l’anàlisi, la comprensió i l’avaluació dels reptes plantejats. Els alumnes s’inicien al pensament computacional a l’etapa d’Infantil. Treballen la programació visual, aprenent a expressar les seves idees, a fomentar la creativitat i a treballar en equip. A Primària, els alumnes aborden l’aprenentatge d’eines tecnològiques diverses i a Secundària aprofundeixen en el llenguatge de programació.
QUÈ FEM
- Cubetto.
- Dash and Dot.
- Circuits elèctrics.
- Llenguatge Scratch i App Inventor.
- Robots Lego.
- Impressora 3D.
- Arduino.
- Programació IoT (photon).