Premis IV edició del Concurs d’assaig Michel de Montaigne

A continuació anunciem els treballs guanyadors de la IV edició del Concurs d’assaig Michel de Montaigne. Els alumnes candidats de 1r i 2n de Batxillerat havien de triar lliurement un tema i al llarg de dos trimestres havien de desenvolupar una reflexió personal amb l’ajut del seu tutor d’assaig.

Els temes tractats han estat variats – des de qüestions d’actualitat (la intel·ligència artificial o el paper de la religió actualment) fins a temes clàssics d’interrogació filosòfica (el sentit de la vida, la veritat o el veritable oci) – però tots destaquen per l’alt nivell d’exigència i el coratge de pensar per un mateix.

El proper dia 5 d’abril tindrà lloc al Vinseum la jornada de presentació i discussió dels treballs guanyadors.

Moltes gràcies a tots els alumnes que han participat en l’actual edició i enhorabona als guanyadors.