Premis del 1r Concurs d’Assaig Michel de Montaigne

A continuació oferim el llistat amb els guanyadors de la 1a edició del Concurs d’Assaig Michel de Montaigne.

L’objectiu del concurs era l’exploració d’algun tema o àmbit d’interès de l’alumnat a través d’un format menys pautat del que acostuma a donar-se en els treballs a classe, amb tot el risc i la llibertat pròpia del format assaig.

Aquesta primera edició ha comptat amb 22 participants d’entre els alumnes de Batxillerat, el que diu molt de la seva implicació amb la proposta.
Durant la setmana cultural (19-23 abril) tindrà lloc una jornada de discussió on els guanyadors exposaran en públic davant dels alumnes de 4t ESO i Batxillerat els arguments dels seus treballs i debatran en un torn obert de preguntes.

Enhorabona als guanyadors.