Premis 3a edició del Concurs d’assaig Michel de Montaigne

A continuació, anunciem els treballs guanyadors de la IIIa edició del Concurs d’assaig Michel de Montaigne. Seguint el format de les anteriors edicions, els alumnes candidats de 1r i 2n de Batxillerat havien de triar lliurement un tema i al llarg de dos trimestres havien de desenvolupar una reflexió personal amb l’ajut del seu tutor d’assaig.
Els temes tractats han estat diversos: des de qüestions d’actualitat (la crítica a l’individualisme o al progrés exclusivament tecnològic) fins a temes més existencials (la necessitat de fer-se el propi camí o les dificultats d’entendre quin és el sentit o l’absurd de la vida). En tot cas, tots els treballs destaquen pel coratge de voler pensar per un mateix.

El proper 26 d’abril, en el marc de la setmana cultural, tindrà lloc la jornada de presentació i discussió dels treballs guanyadors.

Moltes gràcies a tots els alumnes que han participat en l’actual edició i enhorabona als guanyadors.