Fundació Escola Montagut | SERVEI DE MENJADOR

L’escola disposa d’un menjador escolar amb cuina pròpia en l’horari de migdia, on l’alumnat, des de Parvulari fins al Batxillerat, pot gaudir d’una dieta equil.librada seguint la cuina mediterrània.

El servei de menjador es pot utilitzar de manera fixa o de forma eventual per a l’alumnat que ho necessiti, prèvia comunicació a la Secretaria de l’escola.

A més a més, diàriament, per a l’alumnat d’Educació Infantil, l’escola els serveix el berenar.

El servei de menjador està dirigit per la Sara Morenilla i compta amb quatre persones a la cuina i  un equip de monitors/es.

Després de dinar el monitoratge també organitza activitats lúdico educatives per a l’alumnat d’educació infantil i primària, que completen la seva educació. I pel que fa a l’alumnat d’ESO, s’ofereix un servei d’estudi vigilat.