Entorn i instal·lacions

L’escola Montagut està formada per un conjunt de quatre edificis en una àrea d’uns tretze mil metres quadrats aproximadament. Tres d’aquests edificis estan destinats a la docència i activitats educatives. El quart edifici és on es troba la cuina i el menjador.

Pel que fa a espais interiors disposem d’aules especialitzades de música, dibuix, idiomes, tecnologia, robòtica, psicomotricitat, psicopedagogia i laboratoris que, juntament amb les més de 40 aules destinades als alumnes, permet  desdoblar els espais pedagògics la major part del dia.

Quant als espais exteriors, disposem de tres camps de futbol, una pista de bàsquet i un camp de volei així com diferents patis adequats a les edats d’infantil, primària i secundària.

Visita Virtual

Començar