Harmonia Creativa: la riquesa de la imaginació

Imagina una història plena de creativitat, de música, d’amistat, d’empatia i de valor. Imagina’t que aquesta història no és una creació d’un guionista famós, sinó d’estudiants de 3r i 4t de Primària. Imagina que tens aquesta història al teu abast, i més a prop del que et sembla.

Aquest any, a l’Escola Montagut, aquest somni s’ha fet realitat i la creativitat de l’alumnat continua sent un gran far d’inspiració per a tots els qui la troben.

Així doncs, aquest segon trimestre l’alumnat ha creat una historieta musical concebuda i produïda pels propis alumnes. Amb l’ajuda del docent, els alumnes han desenvolupat la trama, els personatges i gran part de les cançons, explorant temes com l’amistat, l’empatia, els colors i, és clar, la música. A través de nombroses sessions de treball cooperatiu i exercicis de creació individuals i grupals, les idees d’aquests alumnes s’han anat transformant en una producció audiovisual plena de vida i emoció que, malgrat no ser professional, irradia una energia contagiosa i un amor profund per la música i la creació. Cada escena, cada nota, cada gest està impregnat de la passió i la dedicació dels alumnes, recordant-nos que les millors obres no sempre provenen dels estudis més refinats, sinó dels cors més sincers.

I què pot ser més sincer i autèntic que la curiositat inesgotable d’un nen? Per als qui mantenen viva la flama de la seva infantesa, i per a aquells que encara porten la seva curiositat a flor de pell, tenim una sorpresa emocionant: el vídeo complet d’aquesta història fascinant. Deixeu-vos endur per la màgia de l’art creat amb passió i senzillesa, i prepareu-vos per a una experiència que us farà riure, plorar i, sobretot, creure en el poder de la creativitat i la imaginació infantil.