Finalització seminaris 2n trimestre

El passat dimarts dia 1 de març es va realitzar la darrera sessió dels Seminaris del 2n trimestre.

Els Seminaris permeten als alumnes de 1r i 2n de Batxillerat – i, com a novetat, aquest curs també de 4t ESO – tenir contacte amb continguts que habitualment no cauen en el currículum de les matèries i els ofereix així l’oportunitat d’ampliar el seu horitzó d’interessos.

Les sessions – un total de sis per trimestre durant les tardes del dimarts – tenen un marcat caràcter participatiu i són impartides tant per professorat del centre com per ponents externs.

En aquesta ocasió hem comptat amb la següent oferta de Seminaris:
• Com parlar en públic
• Pensament crític
• Informàtica de programació
• Oceanografia i canvi climàtic
• Hominització
• Kinofotografia, pintar amb llum
• Geopolítica
• Desfake (sobre desinformació a les xarxes)

A continuació, oferim una petit mostra del resultat del seminari de fotografia, on els alumnes han experimentat amb la cianotipia, una de les primeres tècniques fotogràfiques. Després d’estudiar els orígens de la fotografia han posat a prova com afecten les diferents textures, trames, objectes, etc. Al llarg del seminari han exposat l’emulsió amb diferents mètodes: amb plantes i flors, amb un dibuix o paper tallat i amb el negatiu d’una fotografia.