Exposició d’Antoni Vives Fierro

L’Escola Montagut comença un nou projecte. A partir del 2017-2018 cada curs convidarà a un artista perquè durant unes setmanes sigui l’artista “resident” de l’Escola. Tenim l’excepcional sort que el primer artista que acollim a l’Escola sigui Antoni Vives Fierro, un dels pintors catalans més reconeguts en el circuit artístic i autor d’una obra d’una forta personalitat.

El Sr. Vives Fierro ha tingut l’amabilitat de deixar-nos 9 obres seves, que seran visitades pels alumnes de l’Escola. Volem que els pares i mares interessants en la pintura o amb sensibilitat artística puguin també tenir l’ocasió de veure aquestes obres i a la vegada compartir una estona amb el seu autor. Per aquesta raó hem organitzat una presentació de la petita exposició el divendres 9 a les 17.30. El Sr Vives Fierro farà una breu presentació de les obres exposades i compartirà amb nosaltres una estona mentre vostès poden visitar la mostra de la seva obra.