Entrevista a Carme Llasat

Oferim a continuació l’entrevista amb Carme Llasat, catedràtica de Física de l’atmosfera a la UB. L’entrevista es va realitzar després de la conferència que va oferir als alumnes de Batxillerat de l’escola el passat 16 de novembre. La conferència, que es va realitzar al Fòrum Berger i Balaguer, portava per títol “Què ens diu la Física de l’atmosfera dels Friday’s for future”. La xerrada tractava de donar una visió de conjunt sobre els fenòmens que composen l’escalfament del planeta i oferia també algunes indicacions sobre com lluitar contra ell, tant a nivell institucional com des del nostre dia a dia. L’entrevista va ser realitzada pel Ramon García i el Joaquim Huguet, alumnes de 2n de Batxillerat.