Conferència sobre les persones refugiades a càrrec de l’ONG ‘Petits detalls’

La Maria i l’Ariadna formen part de l’equip de l’ONG Petits Detalls i van venir a l’Escola Montagut a fer una conferència sobre les persones refugiades. La Maria va començar com a voluntària als pocs mesos de fundar l’ONG i és una de les coordinadores del projecte de la Comunitat Educativa, que treballa amb escoles espanyoles. Actualment també s’encarrega de la gestió de Petits Detalls des d’Espanya. L’Ari ha acompanyat Petits Detalls des dels seus inicis. Actualment porta a terme tasques de comunicació i gestió d’esdeveniments.

Petits Detalls és una ONG liderada per joves que creuen que el canvi és possible. El 2014 en Quico Germain va fundar l’ONG després de visitar per primera vegada un orfenat a Uganda on encara no hi havia arribat mai l’ajuda humanitària i que, sense cap dubte, la necessitava. Arran d’aquesta primera trobada, l’ONG ha anat creixent i sumant projectes al mateix país, centrant-se sobretot en l’ajuda a l’educació, la infància i l’empoderament de la dona.

A continuació, deixem el vídeo amb la conferència sencera: