Cicle Superior fa un pòdcast per una ràdio anglesa

Aquest any, els alumnes de 5è i 6è han iniciat una aventura en les classes d’anglès: han participat en la creació real d’un pòdcast sobre diferents llocs de Catalunya amb l’objectiu de ser retransmès a la ràdio de la Universitat de Kent, Anglaterra. Aquesta col·laboració ha estat possible gràcies a l’Enric Thier, estudiant de darrer curs en aquesta universitat.

Després de mesos de feina i de molt treball en equip a les classes d’anglès, l’Enric ha editat els pòdcasts que els alumnes de l’escola li van fer arribar, per tal de ser retransmesos. Tot plegat, ha brindat l’oportunitat als alumnes de Cicle Superior de, no només conèixer més a fons el lloc on viuen, sinó també de fer-ho mentre practicaven i milloraven l’expressió oral de la llengua anglesa.

Ha estat una experiència molt enriquidora per totes i tots. Us deixem, a continuació, amb la peça d’àudio on podeu escoltar-los. També, podreu escoltar-los en directe en els següents horaris, sempre a través d’aquest enllaç, i en la segona meitat del programa on es retransmeten els pòdcasts:

• 19 de juny, a les 15.00h
  • 20 de juny, a les 14.00h