Blogs emprenedoria 5è

Com cada any, els alumnes de 5è estan duent a terme tots els preparatius pel projecte d’emprenedoria, que finalitza amb la fira de cooperatives amb totes les escoles de Vilafranca. Mentre esperen l’arribada del gran dia, segueixen treballant de valent per tenir tots els productes que s’hi vendran a punt.

Una de les tasques que forma part dels preparatius és la creació d’un blog. En aquest, s’hi expliquen els detalls que defineixen la cooperativa que han creat, el seu nom, logo, càrrecs i productes que vendran. Els blogs estan liderats pels mateixos alumnes i actualitzats diàriament.

Us animem a donar-hi un cop d’ull per conèixer cadascuna de les dues cooperatives creades enguany:

Blog 5è A: Montaproduct

Blog 5è B: Reciclacoop

Si teniu ganes de saber-ne més, estigueu atents/es, aviat publicarem més informació sobre el projecte!