Blogs emprenedoria 5è

Com cada any, l’alumnat de 5è de Primària està treballant de valent per tirar endavant les seves cooperatives. Aquestes, que s’emmarquen dins del programa CUEME (Cultura Emprenedora a l’Escola), promou que els alumnes dugin a terme tot el necessari per a crear una cooperativa des de zero. D’aquesta manera, porten des d’inici de curs duent a terme tasques de tot tipus, com per exemple: la tria de nom, la creació del logotip, la tria de càrrecs dels membres integrants, la creació d’un blog o bé el disseny i creació dels productes que vendran.

El projecte finalitza el divendres 31 de maig, quan l’alumnat posarà a la venda els seus productes en un mercat amb totes les cooperatives de la resta d’escoles implicades.

L’objectiu en aquest projecte és doble. Per un costat, fomentar la cultura emprenedora i per l’altre, aprendre a gestionar una cooperativa amb tot el que això implica.

Us deixem amb els blogs que han creat enguany i amb el vídeo d’una de les cooperatives, on també podreu conèixer-ne és detalls:

5è A – Vilamont

5è B – Montacute