Blogs Emprenedoria 5è

Com cada any, l’alumnat de 5è està treballant en les seves cooperatives en el marc del projecte d’emprenedoria. Aquest projecte, que finalitza amb una fira de totes les cooperatives escolars de Vilafranca, involucra el disseny i creació de productes manufacturats pels mateixos alumnes que es vendran, amb un fi solidari, a l’anomenada fira.

D’entre totes les tasques que l’alumnat duu a terme per la creació de la cooperativa, hi ha la creació i lideratge d’un blog, on s’expliquen els detalls que defineixen la cooperativa que han creat, el seu nom, logo, càrrecs i productes que vendran.

A continuació, trobareu els enllaços de les dues cooperatives que han creat, una per cada classe:

5è A: Vilacoop Montagut: enllaç

5è B: Vilagood: enllaç

Us animem a donar-hi un cop d’ull i a estar atents a tot el que aniran publicant!