Antics alumnes de l’escola creen La Llar de la Recerca

Set alumnes de les darreres promocions de l’escola han creat l’Associació Juvenil La Llar de la Recerca, una entitat sense ànim de lucre que té per objectiu fomentar la recerca, la creativitat i la divulgació entre joves de la comarca.

L’associació neix amb la missió de respondre a les inquietuds i curiositats dels joves penedesencs, ajudant-los a tirar endavant projectes i posant, si s’escau, professionals a la seva disposició per assolir-ne el millor resultat. A més, pretén que les persones interessades a formar part d’aquest projecte, ho facin amb una visió conscient, interdisciplinària i transformadora.

Per fer-ho, la Llar de la Recerca dona la benvinguda a tres tipus d’usuaris: alumnes de 3r-4t d’ESO, alumnat de batxillerat i universitaris. En cada cas, l’associació presta les ajudes necessàries per donar suport als projectes que escaiguin i realitza una mentoria que té lloc un cop a la setmana, els dijous de 17.30h a 19.30h a l’Espai Jove La Nau.

Paral·lelament, fa també una tasca de divulgació i cultura, i per aquest motiu organitza actes destinats als mateixos joves. Des de la seva creació, han organitzat una vetlla d’estels, un espectacle de dansa contemporània i un concert de música a càrrec d’un grup juvenil penedesenc, entre d’altres.

Des de l’Escola Montagut donem suport a l’associació, i apostem per projectes de caràcter educatiu que promoguin el coneixement compartit i, alhora, desitgem a tots els creadors i exalumnes de l’escola, molta sort en aquest nou repte i oferim la nostra ajuda pel que la puguin necessitar.