Institució Cultural Montagut | ACOLLIDA MATINAL

L’escola ofereix el servei d’acollida matinal i de tarda a les famílies de l’Associació que ho  necessitin amb l’objectiu de conciliar els horaris laborals amb els de l’escola.

El servei d’acollida comença el primer dia d’escola i finalitza l’últim dia de curs. L’horari és de ¾ de 8 a les 9 del matí i l’hora màxima d’entrada serà a 2/4 de 9, a partir d’aquest moment s’haurà d’esperar que s’obri l’escola per a tothom. Les famílies han d’acompanyar els alumnes fins a la zona respectiva on hi ha el servei (Menjador per als cursos de Primària, classe de P5 per als d’Infantil).

A la tarda l’horari és de 5 a 6 restringit als alumnes de la secció d’Infantil ja que els alumnes de Primària poden fer servir el servei de Biblioteca.
Hi ha una monitora que es fa càrrec de l’alumnat que hi assisteix i a les 8:55h els condueix cap a les classes.