El Bateig dels Alumnes de Garbí

Abans de l’elecció del nom “Garbí”, el Sr. Lluró va coordinar part del procés. Dies abans del bateig, va organitzar una visita per als alumnes de sisè a l’edifici de secundària, on es va parlar sobre la rellevància de triar un nom de promoció. Es va explicar que aquest nom els acompanyarà durant la seva etapa educativa i simbolitzarà la seva identitat com a grup.

El dia del bateig, el Sr. Lluró va estar present per supervisar la votació que va formalitzar el nou nom de promoció, “Garbí”. La seva intervenció va donar oficialitat al nom en una cerimònia emotiva, plena d’entusiasme i significat per als alumnes.

Un cop triat el nom, la jornada va continuar amb una activitat molt especial. Els alumnes de Tramuntana, els padrins de nom, van participar en una dinàmica amb els seus fillols de sisè. Abans de la trobada, cada alumne, tant de sisè com de la promoció Tramuntana, va omplir un full amb informació sobre els seus gustos personals, com ara el seu menjar preferit, esport, animal favorit, entre d’altres. Un cop al pati, els fulls es van intercanviar de manera que els alumnes amb gustos similars es trobessin. La missió de cadascú era descobrir qui era el seu company fent preguntes fins a trobar la persona assignada.

Quan es trobaven, podien anar junts a buscar el berenar i aprofitaven per parlar sobre els seus interessos, compartir anècdotes i conèixer-se millor. L’activitat va acabar amb una gran foto de grup, que reflecteix aquesta tarda tan especial.

El bateig de Garbí va ser tot un èxit. Tant els alumnes de Garbí com els de Tramuntana van gaudir molt de l’experiència i van destacar com de divertit i enriquidor havia estat compartir aquesta estona plegats. Sens dubte, va ser una manera fantàstica de reforçar els llaços entre els més petits i els més grans de l’escola.