8M a Educació Primària

El 8 de març és el Dia Internacional de la Dona Treballadora i a l’escola no podíem passar per alt aquesta data. Per això, es van organitzar diverses activitats per a tots els alumnes de l’escola, per tal de conscienciar-los de la importància de la igualtat de gènere, incloent-hi també a l’alumnat de Primària.

La principal activitat que es va dur a terme, i que va involucrar tota la comunitat educativa, va ser la redacció d’una targeta on cada alumne va destacar qui és la dona referent per a ell i per què. Així, cada alumne/a va haver de reflexionar sobre aquelles dones que són importants per a ell o ella i per què les valora tant. Les targetes es van penjar a la tanca del pati a la zona dels pins, que va quedar ben plena de dones de tots els tipus i totes les edats.

A més, durant la setmana també es van dur a terme altres activitats dins els grups-classe, tots amb l’objectiu de conèixer dones que han marcat la història, així com entendre el motiu de l’existència del 8M.

Aquestes activitats han ajudat a l’alumnat a prendre consciència, a entendre el que passa al seu voltant i a convertir-se amb persones més compromeses amb la societat.