5è recull 503 kg de deixalles amb Penedès Verd

L’alumnat de 5è ha estat treballant els ecosistemes mitjançant l’assignatura Science Bits i per culminar amb el tema, ha dut a terme algunes sessions en col·laboració amb Penedès Verd, una associació que treballa per aconseguir un Penedès més verd i conscient envers l’impacte humà a la natura i el medi ambient.

Les sessions han inclòs dues sessions teòriques de consciència i coneixement i una última sessió pràctica de recollida de deixalles, que va tenir lloc el passat dimarts 7 de maig als entorns naturals de l’escola. En aquesta última, l’alumnat va recollir fins a 503 kg de brossa en només dues hores.

Ha estat una activitat molt enriquidora per tots i totes. Gràcies, Penedès Verd, per donar-nos l’oportunitat de cuidar el planeta!