Xerrada – entrevista a Lorenzo Ragni

El divendres 2 de juny ens va visitar en Lorenzo Ragni que és un noi italià nascut al poble de Cremona prop de la ciutat de Milà, fa 34 anys. I viu al Penedès des de fa uns vuit anys.
Com que els alumnes de 2n B de primària treballem el projecte d’Itàlia vam aprofitar per escoltar les interessants explicacions que ens va fer sobre el seu país i la seva vida. Li vam fer un seguit de preguntes que havíem preparat a classe uns dies abans.
Va ser una xerrada molt profitosa i amena, vam gaudir escoltant les seves experiències i al final el vam obsequiar amb un punt de llibre amb el logo de l’escola Montagut, que va estar fet pels alumnes d’ESO amb la impressora 3D. També li vam cantar una cançó en italià que havien après a la classe de música :Il coccodrillo come fa.

Vam estar molt contents que pogués venir a visitar-nos.