Sortida Subirats

El passat dijous dia 19 de maig l’alumnat de 6è de Primària va fer una sortida al municipi de Subirats.
Aquesta activitat està lligada amb el projecte interdisciplinari que están realitzant al llarg d’aquest últim trimestre i així conèixer la història del nom en què han estat batejats els alumnes de 6è.

Van realizar el següent itinerari:
• Visita al Castell de Subirats.
• Context històric en què el Penedès fou terra de frontera i es va construir el castell.
• Visita al monestir de Sant Sebastià dels Gorgs que és un dels edificis emblemàtics de l’arquitectura romànica penedesenca.
• Visita del poble medieval Torre-Ramona.
• Travessa a peu des del castell fins al poble per tal d’ observar el paisatge agrari de les vinyes, la vegetació i fauna més característica de la zona.
• Visita a les Caves Guilera de Subirats per tal de conèixer l’elaboració del cava.

Ha estat una sortida molt interessant!!
Us deixem una mostra de fotografies.