Sortida de 5è al Parc Natural del Garraf

El passat 19 d’abril els alumnes de 5è de primària varen fer una sortida al Parc Natural del Garraf dins del programa “Coneguem els nostres parcs” que promou la Diputació de Barcelona.
A part de gaudir d’un dia de lleure en plena natura, l’objectiu principal de l’activitat és conscienciar i sensibilitzar els alumnes envers el respecte als espais naturals, ja que són els ecosistemes on viuen moltes espècies d’animals i plantes i qualsevol intromissió en el seu hàbitat pot alterar la seva forma de vida.
També van poder conèixer sobre el terreny les espècies autòctones de plantes i animals que viuen al Parc i van observar l’entrada a l’avenc de l’Esquerrà de 336 m de profunditat on hi pernocta una important comunitat de ratpenats.